piątek, 3 kwietnia 2015

Nowości kosmetyczne MARZEC 2015 HAUL

Cześć! dość długo mnie tutaj nie było, wiem. Nie będę się tłumaczyła dlaczego, co się działo. Po prostu mnie nie było, jedyne co mogę zrobić to przeprosić Was za moją nieobecność...

Dziś chciałabym pokazać wam moje nowości kosmetyczne z ubiegłego miesiąca.
Także zapraszam! 

Mascara Lovely Pump Up
 Cena ok 9 zł. 

Multifunkcyjny antybakteryjny krem BB Under Twenty 
Powiem tyle.. Szału nie robi. Z kryciem jest dość słabo ale czego można się spodziewać po kremie BB? 
Cena ok 14 zł 


Paletka cieni Lovely classic nude make up kit 
Zdecydowanie bardzo fajna paletka za tę cenę. Piękne odcienie i nawet dobra pigmentacja. Ale nie spodziewajmy się po niej rewelacji! Cena ok 12 zł. 


Płyn micelarny Garnier
Cudownie oczyszcza twarz! 
cena ok 16 zł 


Płyn micelarny BeBeauty 
Kolejny w tym miesiącu.. Polubiłam go, choć w moim przypadku słabo radzi sobie ze zmyciem makijażu z oczu. 
cena ok 5 zł


Dezodorant w kulce Garnier 
Zdecydowanie najlepszy ze wszystkich jakie miałam! 
Idealnie spełnia swoją funkcję 
cena ok 8 zł 


Maseczka do twarzy Zjaja liście zielonej oliwki 
Jeszcze jej nie wypróbowałam 
cena ok 1,5 zł 


Puder Synergen 
cena ok 8 zł 


Lakier do paznokci Wibo


Kolejna buteleczka odżywki Eveline
Tym razem 8 in 1
Cena ok 12 zł


Kremowy żel pod prysznic Nivea 
Jego zapach jest cudowny!
cena ok 10 zł 


Teraz czas na szampony do włosów 
1. Aussie cena ok 16 zł
2. Postquam cena 18 zł 

Wkrótce pojawią się recenzje tych produktów! 
Jeśli dotarliście do końca serdecznie wam dziękuję!
Pozdrawiam cieplutko, 
Angelika. 





6 komentarzy:

  1. całkiem udane zakupki ;> dziękuje za odwiedzenie bloga i obserwację, odwdzieczam sie i zapraszam częściej!
    martynatestuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Paletko z Lovely jest śliczna. Wszystkie kolory są w moim guście.

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę tu kilka znanych mi i lubianych kosmetyków ;)
    Dodaje ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zakupy :) widzę tu co drugi kosmetyk z mojej kosmetyczki :P

    OdpowiedzUsuń
  5. mam ta samą paletke cieni i wiem, ze ich "wytrzymałość" nie zalezy od nich, lecz od bazy pod cienie jąką należy stosować. osobiscie uzywam art deco jest boska, cienie pozostaja na powiece spokojnie caly dzien :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sporo z tego miałam, ale muszę kupić w końcu tę paletkę:)

    OdpowiedzUsuń