piątek, 3 lipca 2015

Ulubieńcy - Czerwiec 2015

Hej :*
Czerwiec już za nami więc pora na ulubieńców!
W tym miesiącu nie będzie ich zbyt dużo ze względu na brak czasu, który mi towarzyszył. 
Czerwiec był niesamowicie intensywnym czasem. Wiele dobrego się wydarzyło.
Zacznę już, oto pierwszy ulubieniec: 

Podkład Rimmel Match Perfection 
Jest bardzo lekki i dlatego bardzo dobrze sprawdza się w ciepłe dni. Ma dość fajne krycie. Jest trochę zbyt rzadki, ale nie przeszkadza mi to. Dobrze wyrównuje koloryt skóry. Co najważniejsze wygląda naturalnie na twarzy, nie tworzy dziwnej maski. Podkład nie podrażnia suchych skórek. 


Szampon do włosów Dove oxygen&moisture
Świetnie oczyszcza włosy! Jest bardzo wydajny i ładnie pachnie. Szampon nawilża włosy i nadaje im objętości. Ma bardzo estetyczne i eleganckie opakowanie. Nie obciąża włosów i nie podrażnia skóry głowy :)


Ziaja oczyszczanie Liście Manuka Tonik zwężający pory 
Jego działanie nie jest jakieś super wooow, ale fajnie odświeża twarz. Lubię spryskać sobie nim twarz w upalne dni, gdy się nie maluję. Jest tani i wydajny.  W dodatku zauważyłam zwężenie porów i fajnie rozjaśnia cerę. Ma bardzo odświeżający zapach i wysusza skóry. 


Pomadka Bell HYPOAllergenic 
Ulubiona pomadka! Mam w numerku 12 jest to odcień pomarańczu. Jest bardzo kremowa i super nakłada się ją na usta. Fajnie kryje po nałożeniu dwóch warstw. Zdecydowanie nie wysusza ust a je nawilża. Opakowanie jest bardzo eleganckie co jest kolejnym plusem :) 


Carmex 
Zimą nie mam takich suchych ust jak latem! Carmex pomaga mi przywrócić je do normalnego stanu. Lubię uczucie mrowienia jakie nadaje na usta. Wiele osób uważa, że on po prostu śmierdzi, ale jak dla mnie zapach jest super, taki mocno odświeżający! Fajnie odświeża w upalne dni i przynosi ulgę suchym ustom. Minusem jest to, że trzeba nakładać go palcem, ale w ogóle mi to nie przeszkadza! 


Eveline Luksusowy krem-serum do rąk i paznokci
Bardzo fajnie nawilża suche dłonie. 
Kilka słów więcej tutaj  RECENZJA


To już wszyscy moi ulubieńcy ubiegłego miesiąca!

Co przypadło Wam do gustu w tym miesiącu?

Buziaki, 
Angelika


19 komentarzy:

  1. Carmex i tonik z Ziaji też bardzo lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam ten krem-serum do rąk i paznokci od Eveline :D Fajne denko :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem w trakcie testowania tego podkładu z rimmela, z tym,ze czerwonego ^^
    Zapraszam do siebie :* http://kaanaasia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam Carmex ;) W tym miesiącu polubiłam się z lekkim kremem z Nivea, jest świetny pod makijaż ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. krem eveliny tez bardzo lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  6. kocham balsamy z carmex, są świetne, ja też ich zapach uwielbiam <3
    zastanawiałam się nad tym podkładem, jednak na razie pokochałam wake me up <3

    OdpowiedzUsuń
  7. match perfection bardzo lubiłam ale odkąd używam revlona bez porównania lepszy ;)

    Pozdrawiam i udanego weekendu ! :)
    Anru

    OdpowiedzUsuń
  8. No ja to kocham serum Eveline :D Mam już drugą tubkę u siebie i byc moze skończę narazie dopoki jest ciepło bo wanilia to raczej dla mnie taki zimowy zapach, ale to moja miłość :D
    ____________________
    miksologia-urodowa.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajny jest ten tonik z ziaji:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam podkład match perfection , jak dla mnie przebija swoją jakością niektóre droższe podkłady ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Znam tylko Carmex, ale ja go nienawidzę :D

    OdpowiedzUsuń
  13. nie miałam żadnego z tych kosmetyków :)

    Dziękuje za komentarz, jeśli masz ochotę zapraszam ponownie :)
    LIFE PLAN BY KLAUDIA

    OdpowiedzUsuń
  14. W moim przypadku tonik sie nie sprawdzil.

    Pozdrawiam
    http://dookola-swiata-w-jeden-dzien.blogspot.ch/

    OdpowiedzUsuń
  15. Podkład Much Perfection jest super ! A kosmetyki z Ziaji z tej serii Liście Manuka uwielbiam !
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥

    OdpowiedzUsuń